Hej hej alla där ute!!

  God morgon alla där ute!!

Äntligen har vi fått tillbaka våran dator..Det var en kompis till min älsta son som är datatekniker som var så snäll och hjälpte oss att fix datorn..Den hade fått så mycket virus i sig så därför pajade den ihop..Men nu är det fixat och den är supersnabb..Me like...Inte seg här inte...

Igår hade jag besök av min vän, hon kom över hit på en fika, och det var en trevlig fikastund!! får vi göra om snart...
Sen idag så ska gubben ta med sig en skåpbil hem frn jobbet för vi ska köra en del till tippen som inte blev gjort på semestern..

Och så har barna kommit iväg till skolan,,SKÖNT, så nu ska jag snart göra mig igjordning för en långpromenad med hörlurar och musik..det är ju ett tag sedan jag hade det, för gubben har ju gått med mig nu det sista och då kan man ju inte andvända dom precis..

Och i Tisdags var jag och vägde mig :0( hade gått upp 0,2 kg men jag får skylla mig själv det har ju blivit en del kakor, tårta, och smörgåstårta under veckan som vart..så nu blir det HÅRDSTRAMNING från min sida!!

Igår så åt jag inte upp mina ap points, ska inte göra det den här veckan får se om det vissar bättre resultat på vågen på Tisdag!! Hoppas hoppas på det..Men det är seg nu dom sista kg..

nej! nu ska jag fixa mig och gå ut innan regnet kommer!
Ha en superduper dag där ute nu & massa kramar! Så hörs vi..


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja visst är det skönt nu när skolan börjat;)

Men det där ynka 0,2 det har du snart gått ner;) Och jag har oxå kört så det sista nu att jag inte äter upp mina AP,får se om det gör någon skillnad:)

Och jag håller med dig ang bullarna vs bars;) Hellre en bulle:)



Hoppas promenaden var skön och att du hann innan regnet.

Kram

2008-08-21 @ 08:51:22
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0