Ännu en härlig varm dag!!

 Ja! godagens i värmen..

Både i lördags & idag så har hela familjen varit vid stranden..Det är ju så skönt..Gubben brännde sig regält idag kan jag lova, men han får ju skylla sig lite själv när han inte vill andvända solkräm *hihi*
Här är några bilder på oss vid stranden!



Rebecka & Rickard



Rebecka tar en paus från badandet



Gubben fick ta på sig t-shirt för han var brännd



Och så jag då



Rebecka på väg ut till pappa



Rickard är bakom man ser bara huvudet på honom



Också en fika paus





Här är en bild på min sons bil efter han gjort flamor med vinkelslip
Han slipa plåtrent och så har det rostat, lite roligt tycker jag för det är inte det snyggaste precis..
Det är min svärson som står brevid bilen..

Detta var lite bilder från mig..Ha en fortsatt trevlig kväll.
Tjingtjong luftballong!!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Oj vilka fina bilder! Det verkar som ni haft jättetrevlig!

Du ser snygg ut på bilden!

Hur gammal är dina barn förresten? ;)

kram

2008-07-29 @ 12:55:38
URL: http://coyntha.wordpress.com/
Postat av: Marie Hj

Du är ju en riktig "pingla"!!! Jättesnygg!

Nu har det vart några rejält varma dagar, men det är gött! Jag gillar det starkt.

Ha´de gött!

Kram

2008-07-29 @ 23:14:25
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0