Bilbingo med ungar!!

 Ja! nu är vi hemkommna från bilbingon i Storvik. Hela familjen åkte dit idag..Skoj om man kan göra lite med familjen nu när gubben har semester..
Och barna klarade duttningen bra..Men vi vann inget som vanligt =0(
Men barna tyckte det var roligt iallafall..I pausen så gick vi och köpte fika, och det var uppskattat..Hade tänkt ta med fika, men Carina & Tord kom hem en stud så jag hann inte göra iordning något..

Rebecka satt med ett nr ifrån flera gånger under spelets gång, men nära skjuter ingen hare sägs det ju.=0)
Nej nu ska jag göra mig färdig för sängen, har blivit sent varje kväll nu, men vi hörs imorgon natti natt natt alla vänner där ute!!
Kram & sov gott nu!!



Kommentarer
Postat av: Terese

Oj bilbingo var jättelänge sedan jag var på. Har tänkt gått flera gånger här på orten men det har inte blivit av än.

2008-07-09 @ 23:47:00
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Jessie

Hihi...gillar du bilbingo???????

Jag ÄLSKAR bilbingo...Tantvarning..;-.)

Vi kan väl åka till Högbo någongång och spela...har varit där en gång...vann 2500:- då...Sköt om dig!!

2008-07-10 @ 21:17:42
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0