F-n F-n det blir nog inte det :0(

  Ja! hej alla som tittar in här..

Ja som det ser ut nu så blir det nog inget Leksand sommarland denna vecka..För dom visar ju regn resten av veckan *suck* f-n f-n jag som hade planerat att åka imorgon och överraska ungarna..

Vi skulle ju ha åkt till Rättvik igår men Robban mådde inget bra! så vi blev hemma istället..Vi hade ju tänkt ta med tältet och tälta där tills idag och åka vidare till Sommarlandet...Men när jag vaknade imorse så ville jag inte åka någonstans så jag tyckte vi tar det imorgon dum som jag var..Vi skulle ha åkt idag när det var fint väder *suck* Bara för att jag ville tvätta, och att jag inte kollat nyheterna och vädret..Hmmmmm

Arg blir jag!! Grrrrrrrrrrr
Men jag får be till någon där uppe att dom ger oss en dag till med fint väder så vi kan åka utan att det ska regna..för det är inte roligt att åka när det regnar då...Annars får vi ta det lite senare innan dom stänger för säsongen och det är senast den 24 Augusti...

Det var ju meningen att vi skulle åka med en kompis dit, men det blev inte så dom ville väl åka själva ..Inte vet jag och jag skiter i vilket.. Bara tråkigt att man planerar och så blir det ändringar hela tiden men men det kan vara skönt att åka själv också och slippa att tänka på andra..

Nej! nu har jag klagat tillräckligt  hoppas ni inte tröttnar på mitt klagande för det är inte meningen..
Ha det gott så hörs vi
 kramizar till er alla från mig!!!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Oj vad synd! Men vi får hoppas att det bli bra väder snart igen!



Tack för du är alltid där och läsar mig! ;)



Vi bor i Åtvidaberg, bara 35km från Linköping. Var bor du? Det vore kul att planera och träffas. Yes!!



Vi har 2 barn, en flicka som heter Michelle och hon är 16år och en pojke som heter Jorge och är 13 år. Det är skönt att de är inte så små längre, man kan jag göra mycket. Både med dom eller bara med min man.



Ha det bra och bli inte arg! He! kramar

2008-07-31 @ 13:46:11
URL: http://coyntha.wordpress.com/
Postat av: Jessie

Men i morgon ska det bli fint väder...va det inte bara idag det skulle bli regn?! Hoppas ni kommer iväg. ;-)

I kväll kommer min svärmor hem...barnens barnvakt. Känner för lite egen tid nu..du förstår vad jag menar. Nu har vi umgåtts i 4 veckor...ständigt...hela familjen...Hoppas hon kan ta kidsen lite så jag kan fara iväg och fika med dig!!

2008-07-31 @ 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0