Färgat håret då!!

 allihopa som kollar in här!!

Idag så har jag & gubben grejat med våran nya bil..Han har bytat skramelstagen & så har vi hjälps åt med att måla grillen svart på bilen, vi tyckte det var snyggare än silver..Ni kan kolla själva!!


Sen så har jag gjort middag & idag blev det kokta färska potatisar med bacon & fläskfile , bea & grönsallad..
Och så ville jag ta en långpromenad nu ikväll med gubben, men när vi gått en bit så började det spöregna, så jag ville vända..Inge skoj att bli dyngsur..

Så jag gick hem & färgade håret i stället & gjorde slingor på Rebecka..Vi blev nöjda båda två..Man får ju göra sig fin nu när vi ska på kryssning på Tisdag..*fniss* Nej! jag gör det för jag e ju sååååå gråhårig e ju en gammal kärring på snart 40 år och då får man ju dölja skavankerna *hihihi*

Robban sa i kväll att vi kunde ta ensväng ner till mina föräldrar imorgon & åka hem på Måndag igen, men jag har ingen lust för det tar ju ändå drygt 6 timmar dit & det är ju så kort tid att vara där, hade vi inte bokat båten så, då kunde man åkt..

Föresten jag ska lägga ut bilderna på barna när Maja och dom var här så får ni se sminkningen på dom *herre gud * säger jag bara...

Rebecka Martina & Jane

Jane & Rebecka

Rebecka & Jane

Här kommer några andra kort under deras vistelse här!!

Jane & Rebecka

Maja

Martina

Martina

Jag

Rickard & maja

Rickard

Det var några bilder det!!
ha en forsatt trevlig kväll..kram

natti natti små vänner!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Åhh den båten är verkligen fin och stor:) Har åkt med den med mina jobbarkompisar,vi hade tänkt att beställa till hela fam men det blev så jädrans dyrt....över 3000 kr och det är det inte värt:(

Hoppas att ni nu får en trevlig tur.

Ps jag har gått upp en massasuck

Kram

2008-07-13 @ 11:41:07
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: linda

Hej:) Ku latt du skrev till mig, jag måste juh skriva tillbaka nu:) tihi!!

Jaha okeej du är därifrån:) Henrik sa att vi ska till Strömsta en dag:) Har du nå tips på något vi inte får missa?! KRAAAAM!

2008-07-13 @ 11:45:14
URL: http://ninniz.henkeman.com
Postat av: Louice

Tack för kommentaren hos mej!

Jag säger som då jag o en kompis båda fyllt 40...Nu är vi inte drygt 40 utan en DRYG 40-åring! :D

Det lever jag på en...en dryg fyrtioåring som försöker komma iform.



Trevlig båttur!

2008-07-13 @ 12:29:33
URL: http://alni.wordpress.com
Postat av: Linda

Vilka fiiina kort;)

You know what i mean=D

2008-07-13 @ 13:52:21
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0