God morgon alla!!



Hoppas ni har sovit gott!  För det har jag gjort...
Anders & Maria kom ju hem igår kväll, så dom kom över hit en sväng, för att hämta nycklar och lämna nykeln till hyrbilen som Gubben skulle lämna tillbaka nu på morgonen..

Så det var bara att gå upp för gubben när klockan ringde vid 06.30 skönt när man har semester eller hur?
Men men har man sagt att man ska göra det så, då får man göra det...
När han skulle gå från jobbet så ringde han mig & frågade om jag ville möta honom och det ville jag ju,skönt med en promenad innan frukost,sen smet vi in på ica och köpte lite frukt så man har något att tugga på =0)

Nu sitter jag och tittar på tv3 på ett program med modeller som har bläckfisk på huvudet & ålar, fiskar runt halsen
*gud vad äckligt* Och en stor krabba på huvudet...vad är detta för värld vi lever i??
Ja! ni ska bara se det!

Rickard har vaknat men REbecka sover gott i sin säng fortfarande..Undrar när hon ska komma upp?
Vi skulle ha kört grejor till tippen idag men det får bli en annan dag för skåpbilen var utlånad..Och imorgon så åker vi ju till Åland..SÅ vi får se på Torsdag om den är tillbaka då..

Nej! nu får jag göra lite nytta, kanske skulle börja packa tills imorgon..
Ni får ha det på en stund!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Terese

Ha det så bra i Åland och ta hand om er! Kram

2008-07-14 @ 11:54:27
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Linda

Det säger jag också!

Ha det så jätte roligt nu på resan.

Njut av varje sekund & hoppas ni får fint väder.

Ta lite roliga bilder så vi har nåt kul att titta på här sen=D



Glöm inte att vi ska åka i höst! Det vore skoj!



Kram

2008-07-14 @ 19:45:39
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0