Hänt saker!!

på er alla vänner!

Ja!  Igår kväll så var vi på väg till bio i Gävle men åkte och köpte en bil istället..Och det blev en Opel vectra 2,0 1997
Typ blå/lila i färgen och 16" alufälgar  Visst finns det lite ytrost, men det fixar vi och så får vi en bra & billig bil..

Och idag så stack jag & gubben ner till Uppsala, för att gå på biltema och köpa lite grejer som gubben behövde..Sa ju att det är ju lika bra att åka idag än att vänta...

Så nu sitter jag här, och gubben sitter i sovrummet & spelar  tecken 5..Jippi vad roligt livet blev helt plötsligt!!!
Sitter också och funderar vad vi ska äta idag, börjar bli smått hungrig...Får väl höra med dom andra vad dom vill ha att äta..

Vet inte om det blir bio imorgon istället ungarna vill ju gå på Kungfu panda eller vad den heter..Det är ju smygpremiär på den imorgon, får kika in på sf bio och se om det finns några platser kvar..

Nej! nu ska jag fixa mat, magen kurrar rätt bra nu  men vi hörs!!
Det får väl bli en sallad för mig! Eller vad tror ni??
kram Helena

Hej igen! det blev ingen sallad det blev en promenad till ica och inhandla grejor till Tacos som gubben hade beställt..Jag var ju inte riktigt sugen på det då, för jag har förätit mig på det en gång i tiden..men men jag fick äta det ändå!!
Här är en bild på våran ny beg bil då!!
 Taget med min nya sonny ericsson då, kanske inte den bästa bilden men..Den är pigg & går rätt bra & duger för lilla mig...
Ha nu en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon...

Natti natti små kamrater!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska ni behålla den bilen nu eller? fniss

KungFu panda vill jag med se, får se när det blir framöver..

Hur blev det med bio för oss? Har du fortfarande lust eller har ni andra planer för er??

Kram

2008-07-11 @ 21:02:36
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! det beror ju på när du vill att vi ska gå på bio då! Behålla & behålla allt e till salu för rätt pris Fniss

Vi kan väl höras av imorgon..kram så länge

2008-07-11 @ 22:16:49
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Linda

Jupp dom var goda=)

Du får väl komma o äta nån dagL

Men den bilen var det väl inget fel på, fin juh!

Passar er, eller Robban kanske..lite sportig ser den ut med tonade rutorna också fälgarna då=)

Å som sagt var, en billig bil!!

Kram

2008-07-12 @ 08:23:00
Postat av: Helena

Hej! den passar mig bättre för han vill ju ha en BMW.Det e ju lite ytrost här & där men på långt håll så e den fin.fniss



Hörs kram

2008-07-12 @ 11:58:34
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi..nää då har du nog missat något=)

2008-07-12 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0