Här bakas det :0)

Ja här bakas det för fullt, fick en liten paus nu imellan...
Jag har bakat tekakor, vv kanelbullar & nu står Gubbens favorit kaka i ugnen, *Kokosrutor*
ska bli skoj och se om man får smaka en bit av den sen =0)

Jag måste få inhandlat mig en extra frys snart, för nu är frysen full igen..Kan ju inte göra så mycket mera, och jag som verkligen ville baka lite olika grejor idag!! men men får ta det en annan dag..
Ska nog ta och sätta på en kopp kaffe, för man blir ju inte hembjuden till någon eftersom vi inte känner så många här uppe..

Sen så är min älsta son & hans tjej i Strömstad, dom har varit på gatebil i norge sedan Torsdag, så nu stannade dom till hos mina föräldrar på en fika innan hemfärd..Det är ju en bit som sagt att köra, och så regnar det ju oxå så hoppas dom kör försiktigt...

Dom har ju hyrbil från volvo, och härom natten drömde jag att Anders blev ihjälslagen på campingen & Maria vågade inte köra hem bilen själv så jag & gubben fick sätta oss och köra ner till Norge och hämta hem den och dom andra..
Vilka konstiga drömmar man kan ha ibland..

Jag drömmer alltid äckliga dödsdrömmar när jag drömmer..Konstigt det igentligen, är väl rädd om mina nära och kära..Så det ligger nog i mitt undermedvetna att det får inte hända dom något...Jaja! jag börjar väl bli nojjig, får skylla på min ålder..

Nu ska jag fortsätta med mitt bak, ha det gottans så länge så hörs vi
Tjingeling!!


Ja! nu har jag fått med både gubben & Rebecka  på en promenad på 1 timma, var skönt att komma ut efter hela dagen inne med bak.=0)
Jag blir så rastlös, jag måste ut och gå för annars mår jag inget bra!! Så nu är det gjort..
Jag stal även en kakbit av gubbens kaka, han blir nog inte glad, men vad f-n jag har ju bakat den så varför kan inte jag ta en bit av den?  Och en go kopp kaffe till *mums, mums*

Nu känner jag för att hitta på något igen, kanske ska gå runt här hemma och se om det är något att kasta till tippen, och något till loppisen på lördag..Man har ju så jädrans mycket saker överallt..
Så ni får ha hej på en stund!!

Kommentarer
Postat av: lindabinda

Hejsan igen:)

Fjällbacka är det där ronja spelades in? vi var där o klätrade upp förra året.. fy faan vad vackert alltså:) Riktigt fiiint var det:)

Jag ska säga detta till gubben min får vi se vad han säger:) tihi! Kraam på dig!

2008-07-13 @ 16:09:22
URL: http://ninniz.henkeman.com
Postat av: Linda

Jaa riktigt skönt att rensa ut!

Johan ska med åka med en massa till tippen nån dag i veckan.

Jag hade faktiskt planer på att bjuda över er på fika idag, men sen har dan liksom bara sprungit iväg.. Dom där thekakorna gjorde ju jag för några dagar sen..eller ja, vecka är det nog!

Dom var riktigt uppskattade! Å enkla så de får jag göra om!

Dina kokosrutor går ju inte av för hackorL

Likaså mockarutorna=D Yummie!!;)

2008-07-13 @ 16:20:54
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej Linda!

Ja kokosrutorna är ju inte mina då, nu har han ristat in R.B i kakan!!

fniss

haj haj då!!

2008-07-13 @ 16:27:16
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0