Hm solen tittar fram=0)

 God morgon alla vänner där ute!!

Idag var jag uppe innan tuppen tror jag! Gubben skulle upp tidigt för han skulle ner till jobbet en sväng & hjälpa sin jobbarkompis med en grej, så han e väl hemma igen till 10.00 får jag hoppas..

Så nu sitter jag här samtidigt som jag kollar på nyhetsmorgon på tv4. Titta ut förrut och solen tittar fram idag, det ni!!
Det var väl ett par dagar sen sist..

Jag och gubben sa igår kväll om det var lika dåligt väder idag så skulle vi ta med barna till badhuset, men nu blir det inte det idag eftersom  solen tittar fram så gubben sa att vi skulle åka in till Gävle och kolla affärer istället..Och då kan han ju passa på att köpa mobilen han ville ha..

Han räknade nog ut det så..Men jag vill köpa lite nya kläder..Så vi får väl se vad som händer, berättar mera om det senare idag...Vägde mig i morse och då stod vågen på 71 kg hoppa satt den stämmer, återstår att se på Torsdag!!

Nej! ni får ha en riktig skön Tisdag och hoppas ni också får se solen nu efter all regn som kommit idagarna..
Kramizar till er i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0