Ja! så var den här helgen över :D

 Gokväll i värmen!

Ja! så var den här helgen av enda..Vi börjar med fredag då vi åkte upp till Rättvik för att träffa min älsta dotter hennes sambo min syster & hennes sambo dom ska campa där med husvagn tills nästa Torsdag..Och så hade dom ju med mina små som vi självklart skulle hämta hem.

Det var varmt som attan så gubben åkte ner till jobbet och lånade en s60 med klimatanläggning så vi skulle slippa åka våran bil som inte har AC och det är varmt vill jag lova..Väl där så ville ungarna bada så tur var så hade jag packat ner deras badkläder så dom sprang ner tll vattnet och bada
Rättviks camping ligger ju så vackert intill sjön mitt vid centrum där..

Sen igår så kom dom ner till oss, eftersom dom inte kommer hit när jag fyller den 12 Augusti så skulle dom fira mig nu istället..Jag bjöd på Tacos och sen så blev det kakaor , tårta & kaffe.
Eftersom vi hade ordnat barnvakt så skulle vi gå ut på kvällen , så det blev att vi först skulle gå till pizzerian här i björksätra men dom stängde när vi kom, så Anders ringde efter taxi för färd in mot centrum, men det tog en evighet vi stod över en timme och väntade så vi stoppa en stor sj buss och fråga om vi fick åka med in till centrum..

Snäll som hon va busschauffören som precis hade gått av sitt pass, släppte på oss 8 pers och körde oss ända in dit vi skulle.Det ni hur många gör det?? Hon släkte tillomed ner i bussen så att ingen skulle se att hon körde på folk :0)
Vi gick till något biljardställe här i Sandviken, för på prinsses var det så lång kö så vem hade lust att stå där..

Väl inne så gick gubben och dom andra ner en våning för att spela 21 jag & syrran stannade kvar där uppe..Vet inte hur länge vi var där Har lite minneslukor, får skylla på att det var över 1½ år sedan jag var ute och drack sist..

Så idag har det bara varit varmt och klippigt, jag och gubben har varit ute på en 2 timmars lång promenad nu ikväll när det blivit lite svalare ute..Fattar inte varför det ska bli så överdrivet varmt, inte för att man ska klaga för dethar ju nästan bara regnat hela sommaren här tycker jag.

Nej! nu ska jag hoppa isäng, har just duchat för hundraelfte gången eller nått. Ha det så gott ni kan i värmen..
kramizar

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej! Ja, det är varmt! Men skönt! Jag äslkar när det är varmt!!



Hur gick det med firande?



kram

2008-07-28 @ 14:51:39
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0