Ja! vad säger man??

 Go kväll alla där ute!!

Hoppas inte ni har haft en lika blåsig & kall dag som vi här i Sandviken...Idag är det första dagen som gubben har semester utav 4 veckor....Så man får ju hoppas att det blir finare väder & varmare så barna kan få bada lite...

Idag så åkte Rebecka till en kompis i Järbo. Och vi andra tog en sväng till Valbo, gubben ville ju kolla efter en mobil..Men dom hade inte den på lager som han var sugen på då..Så vi får se om vi tar en sväng till Gävle imorgon och kollar på nian..För där vet jag att dom har iallafall.

Sen när vi kom hem från Valbo så tog jag & gubben en långpromenad som tog 1timme 20 min. Jag gick vägen om Linda och häls på henne, hon hade fixat kaninburen nu, så nu var det bara kaninen som fattades, men den skulle ju hämtas när hennes sambo kom från jobbet..Men kaninhuset var väldigt nice Linda!!

Under tiden vi gick så ringde det en kille som ville komma och kolla på våran Volvo 855 som jag har ute på anonns..Så han och 2 till kom och tittade, han tyckte den var fin för sin ålder så han köpte den, så nu är jag utan både bil & cykel så nu får jag kolla runt efter nått av det..Har ju ingen lust att gå jämt...

Sen så pratade jag & dottern om vi skulle ha en ny loppis den 19.e juli, för hon är duktig på att sälja saker, och finns det någon som vill köpa det så, istället för att köra det till tippen så får någon andvändning för sakerna & kläderna så är väl det bra..

Och nu på Onsdag så blir det nog att röja i förådet i källaren, Gubben ska låna en skåpbil, så vi får det till tippen med engång..Har hur mycket skit som helst.Och andvänder man det?? NEJ!!!

Nu ska jag göra mig iordning för bingen har fått ont i huvudet av allt blängande på datorn..
Ha en god natt så hörs vi..
kram Helena


Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej! Titta här:

http://coyntha.wordpress.com/2008/07/07/jag-har-fatt-pris/

KRAM!

2008-07-07 @ 23:23:06
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0