Japp! då är man tillbaka till vardagen.......

Hej Alla! Nu är vi hemma efter en underbar resa till Åland..
Ungarna skötte sig exemplariskt,såg dom knappt på hela resan :0) Dom hade ju fått fickpengar för att kunna göra slut på vad dom ville på resan..

Rickards pengar tog inte många timmar innan dom var borta, han handlade lite godis sen satt han fastklistrad vid bilspelen..Rebecka handla lite i tex free och spelade lite på spelautomaterna, så hon hade nästan hälften kvar när vi kom hem igen..

Jag & gubben Spelade också  och vann lite :0) Sen så handlade vi upp lite till barskåpet ( ska ha det mest som prydnad dricker ju så sällan) Det som chockade  mig mest det var på kvällen när vi skulle ta och äta lite, vi gick till en resturang, där stod det buffe för 150 kr och halva priset för barn mellan 6-15 år.Och när Gubben skulle betala så gick det på 886 kr..

Va? jag stod där med talriksögon och klodde på gubben va?? 886 kr..Jo då kostade det 295 kr/ st för oss & 148 kr / st för barna..Hade jag vetat det så hade jag gått och köpt oss en varsin hamburgetalrik..för maten var inte den godaste vi har ätit,så jag tyckte inte det var värdt 886 kr ens...

Nej! sista gången jag köper mat där i den resturangen...Men frukosten var bra..Tropisk frukost med champane till frukost, det ni? Jag åt som om det var sista gången jag skulle få mat, så jag höll mig hela dagen på den frukosten..

Så här kommer det lite bilder..

Rastpaus vid Gävlebro








       

       

      

     

     

Det var några bilder!
Ha det gott så hörs vi kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja det ser verkligen trevligt ut:)

Känner igen mig på korten du tagit:) I korridoren och när din man står i trappan;) Kul. Längtar tillbaka att få åka på dne båten:) Vi funderade på att göra det med alla barnen men räknade som sagt ut att det skulle kosta över 3000kr och dte är det inte värt.

Men vi pratade om att åka själve på sen sommaren,och för oss 2 med hytt,maten på kvällen,frukosten och lunchen på dagen hem så skulle det kosta oss ca 1095kr Och det är ju verkligen överkommligt:)

Kram

2008-07-17 @ 17:47:56
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Linda

Hihi samma här, vi pratar också om att åka senare, bara Johan & jag.

Jag blev så sugen efter att jag såg dina bilder, det

är så mysigt tycker jag!

Fint väder fick nu ju också, det är ju A & O!



Vi hörs!

kram

2008-07-17 @ 18:44:31
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0