Japp! då var den hära dagen klar då :0)

 God kväll alla där ute!

Ja! nu är Loppisen och middagen klar..Det gick rätt bra på loppisen idag..Bättre än väntat, många nyfikna "kunder" som köpte lite av varje. Skönt att bli av med lite som bara står i vägen..

Så nu blir det en loppis till i höst och då ska jag ha bort allt, folk få ge mig vad dom vill för grejorna..Har ju en del vintergrejor stående i källarförådet då :0)

Sen så har jag och gubben varit iväg till ica och handlat mat, dom beställde Tacos idag, och så köpte jag jordgubbar, dom andra ville ha vispgrädde till men inte jag.. Sen så har vi lite godis från resan till Åland så nu sitter vi här och myser framför tv..

Sen vid nio på kanal 4+ så kommer ju den roliga filmen som Helena Bergström gjorde " se upp för dårarna" det e ju för rolig!! Kan se den många gånger..Lika så Göta kanal & sällskapsresan på mallorca..


Sen så ringde min älsta dotter från Strömstad.Hon & peter har fått en 2.a utan för stan, dom bor ju nu i Peters 1.a så det är väl inte så stort, så detta blir nog bra för dom..Önskar er lycka till!!

Men det var inte det jag skulle säga..Hon ringde för att säga att hon & peter kommer hit upp med Syrran & morgan på Lördag, dom ville fira mig för att jag snart fyller 40 år..Hon frågade också om jag önskade mig något speciellt? Ja! sa jag
Jag önskar mig ju ett bismarckshalsband för det är ju ett minne för livet och så älskar jag ju GULD :0)
Men pengar är lika välkommet...

Nej! nu ska jag kolla lite på tv & ringa min mamma ha det så hörs vi
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: lindizh

Kul att det gick bra på Loppisen... glöm inte ta med ditt gamla smink....

Vad skojsigt om ni far till Leksands, tittade på deras hemsida och det såg kul ut... har ju värsta planerna till nästa sommar om det nu funkar med tältningen... ;-)

2008-07-20 @ 12:39:14
URL: http://lindizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0