mmmmm

 Go kväll alla där ute!

Hoppas ni har haft en skön & varm dag? för det har jag haft...
Jag & min svärdotter plockade undan ute i förådet, och plockade ut lite grejer till loppisen som vi ska ha imorgon mellan 12-16..Hoppas det kommer några så man kan bli av med lite grejer & kläder som min dotter har växt ut..Vissa kläder är inte andvända ens..

Men fy vad varmt det varit idag!
Nu ikväll så gick vi till Stensätras pizzeria...Och jag säger det aldrig mer..Det var det äckligaste vi ätit någonsin..Jag tog ju kycklingsallad som vanlig, den var så smaklös, ända som smakade något var rödlöken som låg vid ena kanten..Sen så låg det ett skivat ägg som var svart runt om det gula..och inte nog med det så kollade jag smörpacketet som låg på talriken med brödet som var degit..SMÖRET HADE GÅTT UR DATUMET! och vet ni när????
JO! DEN 13 DEC 07. FATTAR NI ELLER???

Att dom ens får hålla uppe när dom serverar gammalt skit...
Nej! nu ska jag sluta gnälla, fattas väl bara att vi åker på magsjuka också!!!

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll alla vänner!
 kramizar till er från mig!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet en som blivit magsjuk när han ätit där!!

2008-07-04 @ 22:10:17
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0