Nu e det dags!!

 God morgon på er alla som läser här!

Ja! nu är det drygt 3 timmar kvar till bussens avg från Resecentrum här i Sandviken..Den ska ta oss ner till Terminalen i Stockholm där båten Birka paradice ligger och väntar.
Den avg därifrån kl.18.00 ikväll..Väntar med spänning hur det ska bli/gå..

Imorgon på vägen hem så får väl barna & vi bada i deras pool..Och så får vi handla lite, ska se om jag hittar något till mamma på båten, hon fyller ju år dagen efter mig..

Nej! nu ska jag in & ducha och fixa det sista inann det är dax att gå..Ha det gott så återkommer jag hur det varit & lägger in några bilder på resan.

kram Helena

Kommentarer
Postat av: Terese

Ha en jättetrevlig resa. Har utmanat dig så kolla in min blogg! Kram

2008-07-15 @ 14:21:25
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Coyntha

Hej gumman! Hoppas ni har trevlig semester! Det har vi här i Göteborg.



Jag kommmer tillbaka på söndag. Vi "läses" :-)

kram

2008-07-16 @ 21:06:31
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0