Ny mobil K770i

 Ja! nu har den äntligen kommit rätt!!

Jag hämtade ut denna idag på ica..Så nu har jag lagt in alla nummer igen *pust* har en del kan jag säga *skratt*
Min dotter fick min andra Rosa sonny ericsson Z610i...Blev ju sugen att byta eftersom jag är förtjust i lila & silver då =0)

Sen så i morse så bokade jag en kryssning med Birka, jag , Robban & barna åker Tisdag- Onsdag nästa vecka..Barna väntar med spänning, det e ju alltid roligt med stor båt & att man kan få sova på den..så det blir nog bra hoppas vädret blir fint, för jag blir ju så sjösjuk om det gungar det lilla minsta, så ligga i hytten & spy känner jag ju inte för precis..

Ha det gott så länge så hörs vi!!
Tjingeling!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

vad kul! Hoppas ni får en bra kryssning med fint väder.

Birka är en fin båt!

Ta med badkläder o hoppa i poolen=D

kram

2008-07-09 @ 22:06:26
Postat av: Helena

Hej! ja det var väl tänkt så att vi skulle bada i poolen...Får göra något än bara sitta här hemma



ha det gott

2008-07-09 @ 22:58:42
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin mobil! Jag har också hämtat ut en ny mobil idag och suttit och knappat in alla kontakter man har. Det var en Sony Ericsson c702 :-)

2008-07-09 @ 23:51:31
URL: http://terese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0