Personlighetstest

DIN PERSONLIGHETSTYP:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

KARRIÄRER SOM SKULLE PASSA DIG:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Stämmer ganska bra på mig!


Kommentarer
Postat av: jessie

Hemma nu....Skönt faktiskt. Uppkopplingen pajjade i lördags så jag kom inte ut på nätet på hela tiden sen dess. Trist..jag menar..finns inte så mycket att göra på kvällarna...blev en massa PLUMP i stället..;-)

2008-07-18 @ 10:18:33
Postat av: Helena

OK! vad roligt att det har gått bra iallafall..

Då kanske vi hinner med en fika en dag då? :0)

Du kan ju höra av dig på min mobil..

0763-461201 om det är någon dag som passar..

Ha det gott så länge

kram

2008-07-18 @ 13:23:03
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0