Trött!!!

Ja!  idag känner jag mig som Homer  Trött, Trött!! Jag låg länge idag..Men jag var uppe kl.06.00 och gjorde frukost till min älskling, och sen när han stack till jobbet så gick jag & la mig igen och kolla på nyhetsmorgon..Somnade o vakna av att lillbrosan ringe & väckte mig vid 08.30.

Min pappa fyller ju 74 år idag!! Jag beundrar honom för han jobbar extra varanan vecka med att köra lastbil (Trailer) Han kör ner till Göteborg från Tanumshede..Och lossar & lastar  mellan 08.00-15.30 Det är stark av honom tycker jag..Synd att man inte kan vara med idag när han fyller, men jag har ju grattat honom per telefon...

Idag så ska jag bara slappa! har inte varit ute och gått idag heller, får se hur det blir med det idag..Regnet hänger ju i luften,dom visade att det skulle bli fint idag, men icke sa nicke solen lyser med sin frånvaro..

Jag vägde mig nu på morgonen och då stod vågen på 72 kg, den stämmer nästan så då har jag tappat 1,6 kg på 2veckor,har ju inte vägt mig eftersom det är semesterstängt här i Sandviken till den 29 juli..Men jag ska åka in till Gävle imorgon och väga mig..Hoppas bara att jag hittar till folketshus där, är ju inte känd i dessa trakter..

Rickard har stuckit ut till en kompis, dom skulle cykla.Och Rebecka tjatar om att kopiera kort, så hon får väl göra det..Ska kanske skriva ut lappar om loppis! Jag & Maria pratade om att ha det nu på Lördag, så då måste vi dela ut lappar runt här & sätta upp på ica så att det kan komma någon..

Man har ju lite som man vill bli av med, vill säga..
Nej! nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vänta in gubben som kommer hem på lunch stax efter 12 så ni får ha en bra dag!!
kram Helena

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej! Lycka till med vågen idag! Hoppas att du kan hitta V.V hehe



Hur har det gått med maten och motionen?



Ha en bra och solig dag! kram

2008-07-03 @ 08:24:41
URL: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0