Utmaning

Har blivit utmanad av Terese :0)




Tre saker jag gör direkt när jag vaknar:

* Går på toaletten
*väger mig
*Sätter på kaffet

Tre saker jag måste ha under dagen:

*Kaffe
*Puss av maken
*Promenad

Tre personlighetsdrag på mig:

*Snäll
*Omtänksam
*Gnällig ( När jag har värk)

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

* umgås med familjen
*Umgås med vänner
*Bloggar

Tre saker jag är rädd för:

*Höga höjder
*Att det ska hända något med någon i familjen Typ sjukdom,Olycka
*Råttor & spindlar

Tre saker jag drömmer om:

*Att alla ska få vara friska
*Vinna en stor summa pengar
*Och slippa denna värk man har ständigt

Tre personer jag utmanar:

*Ninniz
*alni
*Coyntha

Kommentarer
Postat av: Linda

Godmorgon!!

Hoppas att båtresan var bra!

Visst är båten fin??!

Ser fram emot att läsa om den här sen =)



Kram

2008-07-17 @ 06:56:19
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0