Vad är det som händer??

Go kväll vänner!!

Hoppas ni har haft en trevlig dag! Här har det väl inte hänt så mycket idag..Har känt mig lite trött...
Vi var på väg till Valbo idag på middagen för gubben ville köpa en ny mobil till sig..Men jag vände i dörren Ungarna jobbade sig som vanligt..Mest Rickard faktiskt, tror han fick typ dampryck, han var helt hysterisk för han skulle minsan ha en ny mobil..

Men han fick ju Rebeckas moterola i julklapp av henne som hon inte alls haft länge...Den hade han förlagt någonstans och visste inte var..Så Gubben sa till honom att leta fram den..Det var då han blev helt galen, för pappa hade ju lovat honom sin mobil om han köpte en ny någongång..Så nu fattar ni att jag vände i dörren..

Så det blev ingen tur till Valbo, och gubben fick ingen ny mobil...Och Rickard fick gå in på sitt rum och stanna där och leta upp sin mobil som fanns där någonstans bland alla leksaker och tv spel & grejor...Efter en halvtimma så kom han ut med sin mobil..Han hade hittat den, efter mycket skrik & gap...

Sen så har gubben kopplat in tv spelet på våran tv i sovrummet, så nu sitter bebisen där inne och spelar tecken 4  Och hur skoj är det på en skala 1-10 då? -53 från min sida..Och han som ska ha semester i 4 veckor nu, då blir väl han sittande där. *suck* ni ska höra vilka ljud han har för sig där han sitter, han måste leva sig in i det riktigt...

Min kusin & hans tjej kom på en snabbfika förrut, dom hade varit i Sala på kalas..
så nu sitter jag här och funderar på att röja lite, jag har fått tvätta 3 maskiner tvätt idag iallafall, alltid något..
Så ni får ha det gottans så hörs vi!!
kramizar i massor

Kommentarer
Postat av: Linda

Ses imorrn?;)

Om du vill o kan..

Kram

2008-07-06 @ 20:42:34
Postat av: lindizh

Stackare... vilken dag!

2008-07-07 @ 22:31:45
URL: http://lindizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0