Vänner man trodde man hade!! :0(

 Alla som kanske läser min blogg!!



Idag har det inte hänt så mycket, är fortfarande trött sen vi var i Åland...Känns som om jag inte har sovit på en vecka, men det är väl havsluften som jag har fått massor av :0) Jag & gubben har gått en promenad idag iallafall.

Jag satt och tänkte här i soffan..Att jag har ju vänner som jag tycker står mig nära men ingen hör av sig längre..Det var roligt en stund och allt var toppen..Men helt plötsligt så försvinner dom inget samtal om hur är det? eller ska vi hitta på något?

Jag är trött på att alltid ringa eller sms och höra av mig till dom som jag trodde var mina vänner..Varför kan aldrig dom höra av sig till mig?

Ja ja!! skit samma jag har ju min älsklingsgubbe & barna så jag överlever....Och vänner kan man skaffa sig nya??
Bara tråkigt, men det är väl mig det är fel på inte vet jag & jag bryr mig inte heller..
Så nu har jag klagat av mig lite
Ha en forsatt trevlig fredagskväll så återkommer jag senare eller i morgon..

kram Helena

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej!

Vad fint du har fått här:) Och ja jag vet hur det är när vännerna sviker och inte hör av sig:( Jag har heller inga vänner kvar och ingen som ringer eller sms:ar längre. Tycker dte är såå tråkigt. Men som du säger man har ju barna och gubben ;)

Och det här med röstningen....hihi rösta kan man göra huur mycket som helst;)

Kram

2008-07-18 @ 19:05:59
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Linda

Nej det sa dom inget om!

Att du hade hälsat till mig!! Grrr...de ska de allt få höra..

2008-07-18 @ 22:45:24
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Jessie

Jag kan bli din nya vän.....;-)

2008-07-19 @ 13:07:44
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0