mmm

Alla!

Ja! Jag är just hemkommen från att kört gubben till jobbet...Han jobbar sista veckan nu innan semestern. *skönt*
Sen så får vi 4 hela veckor tillsammans..=0)

Vi har inte planerat något direkt mera än att sticka till Leksand sommarland, vet inte om vi ska åka över dagen eller om vi ska övernatta..Det är ju inte så långt dit tror det e ca 9 mil...

Sen så får det väl bli lite småutflykter, och i slutet av juli så kanske vi åker ner till mina föräldrar & syskon i Strömstad..

Jag sitter här och funderar om jag ska ta mig en långpromenad innan regnet kommer, men ungarna jobbar sig lite så vi får se hur det blir med det..

Dicken fick en kartong igår han älskar kartonger & papperspåsar, ni ska se honom nu han har görra skoj med den kartongen.*fniss*

Sen ska jag iväg oxå och handla hem lite bakgrejer, ska göra lite tekakor och grejor, gott att ha i frysen nu till semestern.Föresten Jag & gubben pratade här om kvällen om att ta med barna & åka till Legoland nästa sommar, innan dom blir för stora, har pratat om detta i flera år men aldrig blivit av..så nästa år!!

Nej! nu ska jag ge mina liv mat, men ni får ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0