2004-04-04

Hejs svej!
Idag på morgonen kom Linda och hämta upp mig vid korsningen här utanför, vi skulle åka iväg och sola och ta en fika innan jag började min 5.e dag på arbetsträningen, och Linda skulle hämta sin dotter i Roslagen. Det är en bit för henne att åka, men nu så är det ju snart sommarlov, och då är ju F här hos henne mestadels.:0) Vi pratade också om att kanske ska ta med barna till Högbo imorgon och promenera lite och sedan grilla korv med dom, men det beror ju på hur vädret verkar imorgon när vi vaknar...

Och så till mig! ja idag så har det också varit en rolig dag, älskar att stå i kassan och vara trevlig mot folk som kommer och äter och handlar något. =0) Jag har också fått göra sallad  kycklingsallad, ost o skinksallad och räksallad. Jag stormtrivs där, och jag har inte lika ont i ryggen längre, så det e väl lite posetivt..

Och när jag kom hem fick jag se att jag fått en postavi från posten..Nu hade oriflame produkterna kommit som jag beställde förra veckan :0) Ska ta och springa upp till ica och hämta ut det, är så nyficken att se hur puder o krämen är..*spännande*

Jag har även testat ännu en rätt från vv och det var makaronipudding, *urgott*
Rekomenderar jag skarpt att ni ska prova!!! 

Nej! nu ska jag kolla på mitt favorit program "Glamour"

Ha det så gött så hörs vi imorgon! Kramizar från mig till er!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej igen!
Vad bra att din dag var rolig & att du trivs så bra!
Jag är säker på att det där kommer funka jätte bra ja'=)

Ja vi får höras imorrn om Högbo, enligt Johan skulle det inte bli så dåligt väder...

Tjing vännen

Ps. blev sugen på o testa makaronipuddingen*L'

2008-04-04 @ 18:41:55
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0