2008-04-01

Hej på er! Idag har jag gjort min andra dag på arbetsträningen, och det var både roligt o lärorikt *skratt* Jag har stått vid kassan, säljt korv m bröd, försökt göra en våffla med mjukglass =) det blev väl så där *skratt*. Men innan jag började så gick jag till park badet och solade, ville ha lite mera värme, så att säga..

Och nu i kväll så var jag på viktväktarna, och där var det inget roligt hade inte gått ner ett gram på hela veckan..Jag som har tränat så hårt denna veckan =( men konsulenten sa att det kan ha blivit en chock för kroppen med all träning så att det kommer nästa vecka..Så jag får hoppas på det =( *suck*)

Nej nu ska jag äta en härlig go kycklingsallad så hejs på er!!  så hörs vi imorgon.. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du KOMMER ha gått ner nästa vecka gumman!
Jag lovar..

Så ge nu för f-n inte upp!!!!

2008-04-01 @ 19:50:41
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0