2008-04-02

Hej på er! Idag så har jag gjort min tredje dag på arbertsträningen, det är jättreroligt, men jag är väldigt trött när jag kommit hem på eftermiddagen. Men vad ska man begära när man inte jobbat på 8 långa år..=0) MIna arbetskamerater är hur gulliga och trevliga som helst, väldigt omtänksamma och frågar hur det går och om jag har ont. och så. Idag har jag mestadels stått vid kassan, portionerat ut dagens, sålt några bägare med mjukglass och sist med inte minst sålt korv m bröd..Ja! det har varit en rolig dag, och tiden bara försvann så vipps så skulle jag hem igen =0)

Jag promenerade till centrum idag med ( som jag nästan alltid gjort nu det sista eftersom jag ingen bil har). Innan jag började min dag så gick jag in på ett konditori mittimot systemet här i stan och tog mig en grov macka med bara skinka o grönsaker och en kaffe. Det var lite mysigt att sätta sig ner lite och varva ner efter en snabb promenad in till centrum, (det tog 35 min..) Och sen när jag var klar så var det bara att gå vidare och in till arbetsträningen och byta om och köra för fullt.:0)

Nu ikväll ska jag bara sitta och slappa och kolla lite på tv.. Måste hämta krafter tills imorgon, för då blir det en tuff dag..Först promenera till jobbet, sen jobba och hem och sedan iväg till vatten gympan som jag bokade ett pass på i förra veckan när jag var där..Så jag kommer att vara slut körd imorgonkväll, men vad gör man inte för att kunna minska några hekto:0)

Ha nu en trevlig kväll och kramizar till er från mig!!
Så hörs vi imorgon igen!!!    :0)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så duktig vännen!!
Å du var såå gullig idag i din utstyrsel på jobbet när jag kikade in*L*

Du passar verkligen in där & kan tänka mig att kunderna gillar dig med ditt fina leende=)

Kram till en go' vän som jag uppskattar enormt!

2008-04-03 @ 12:55:59
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0