2008-04-03

Tjingenixen!!

Idag så har jag gjort min 4.e dag på arbetsträningen och det är fortfarande roligt..Var inte lika trött idag när jag sluta, så det e väl lite posetivt kanske =0).

Gick dit i morse också, jag behöver röra mig, det har blivit lite som ett gift nu, jag går hellre än åker bil, och sen tycker jag det e skönt att få lite frisk luft innan man börjar jobba..Man piggnar till liksom=0)

MIn älskade man brukar köra hem mig efter jag slutat jobba, " han e ju för go min älskling " och det gjorde han idag med..Sen när jag varit hemma en liten stund så pratade jag med min kompis Linda, på msn jag tyckte hon kunde komma hit och dricka kaffe med mig för det var tråkigt här hemma...Och det gjorde hon =0) vi satt och pratade om allt möjligt. Vi skulle ju åka på vattengympan ihop idag, men vi skulle sola innan..Så det bar av härifrån vid 15.40 tiden..

Och gud vad skönt det var med lite värme!!!  Börjar  få lite färg på det bleka skinnet nu =0) sen gick vi in och badade bubbelpool för det var ju en kvart kvar till vattengympan skulle börja ju...
Idag fick vi en tjej som hete Kajsa som skulle hålla i gympan, men hon var inte lika bra som hon Jane som vi hade förra veckan..men det var bra på ett sätt, jag var ju inte halvdöd som sist :0). Och jag bokade ett nytt vattengympa pass till nästa Torsdag iallafall..


När jag kom hem så åkte jag o min härliga man o dotter upp till ica och handlade till den rätt jag skulle pröva göra från vv.. Den hete Ananas kyckling och var super god och lätt att göra man hade ris o grönsallad till...
så nu e jag mätt och ska kolla på du blir vad du äter...

Ha det gött så hörs vi av imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0