2008-04-05

Hejs svejs där ute!!!

Visst har vi haft en underbar fin vårdag idag!!
Ja! vad har vi gjort idag????
Jo! Min underbara vän Linda och hennes Felicia kom hem till oss på förmiddagen och fikade, vi tjata lite om hur vi skulle göra med Leksandssommarland för vi planerar väl att åka dit tillsammans iår..:0)
Jag gick och mötte dom på vägen..........kände att jag behövde komma ut lite eftersom jag inte gick något igår (även om det inte blev en jättelång promenad) Bättre lite än inget =0)

Sen när dom hade gått så titta vi på tv lite..Så blev jag hungrig men jag kände ju inte för att stå vid spisen och föda barn precis, så det blev en färd till Monroes..Jag tog kycklingsallad (som vanligt) dom andra tog en kebabtallrik och pizza..

Sen när vi hade kommit hem igen så dammsugade jag hela lägenheten och damma...=0( (Urtråkigt), Robban gick ut och hjälpte Anders och byta till sommardäck..Jag blev lite sur på min gubbe för vi hade ju bestämt att städa i helgen, men han hjälper gärna andra än mig känns det som :0(
Men skit samma "Bäste dräng reder sig själv"

Sen så har jag hunnit med att vila ett par timmar i kväll också =0)
Så nu sitter jag här och skriver och kollar på sing a long i mellanåt...

Vi pratade idag jag och gubben om att åka till Högbo och gå en sväng med ungarna och grilla en korv imorgon, men det beror ju på vädret om det är uppehåll eller inte :0)

Nej! nu ska jag kolla färdigt på tv, så ha det gött så höres vi imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej snygging!;)
Tack för idag!

Ja jag har haft en bra dag!
Men har inte varit lika duktig som du, jag skulle med behöva städa!

Jaså du fick aldrig nån hjälp:( attans karl skrälle då! hehe

Jag tittar med på Sing a Long, ska gå tbx nu, reklamen är slut.
Visst har Marie en underbar röst!?
Jag får ståpäls när hon sjunger.

Godnatt när du ska vännen

2008-04-05 @ 21:54:25
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0