2008-04-06

Hejsan svejsan!

Idag har det inte varit något vackert väder precis :0(
Vakna sent idag så det blev frukost vid 10.30 tiden." men bättre sent än alldrig" =0)

Vi gick över till Anders & Maria på en kopp kaffe vid 12.00 tiden satt där en stund och tjata!!!
Sen så åkte vi till Valbo för att byta Rebeckas rullskor hon köpte igår, som hon inte var riktigt nöjd med =0(
Gick runt lite på Valbo köpcentrum och tittade..

När vi var påväg därifrån så ville Robert ta en sväng till Anders garage som ligger lite utanför Gävle..
Han ville kolla in när Maria byta sina däck på bilen, men hon var redan klar när vi kom för vi mötte henne på vägen...

När vi åkte hemmåt så åkte vi vägen om Maxi här i Sandviken och handlade till Tacosen som vi skulle äta...

Jo förresten jag har ju smsat med min kompis Linda idag också, hon ville ha reda på hur många points det var i vissa rätter på max hamburgare. Dom skulle äta där innan dom körde ner Felicia. Och dom skulle stanna tills imorgon i Roslagen.."får prata med henne imorgon"

Jag pratade också med svärfar en sväng idag när han ringde, han sa att han hade samma väder i Göteborg som vi har här uppe!!

Jag skulle ju tvätta av golven här idag, men det får vänta tills en annan dag=0) Jag tvätta ett par maskiner tvätt istället...

Nej! nu ska jag slappa lite måste hämta krafter tills imorgon när jag ska arbetsträna igen =0)
Sen så sitter jag och funderar om jag ska ta vägen om park badet innan jobbet och sola..Känner mig lite blek=0)
Jag går ju ändå förbi där, så jag kan ju slinka in...

Ha det nu gottans så hörs vi imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi du tokstolla...blek!!!??!
Du e ju för f-n koolsvart!
Vad sägs om lite solning innan på torsdag då?
Innan vattengympan alltså=)

Vi hörs!
Ha det så bra på Selma's idag!

Kram

2008-04-07 @ 10:01:02
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Helena

Japp! det kan vi väl!!, men jag vill nog sola lite innan dess.

Vi hörs!
kramiz

2008-04-07 @ 14:06:07
URL: http://Titti40.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0