2008-04-07

Hellu alla där ute!!

Idag fick jag be min älskade man att komma hem och hämta mig vid dörren för det regnade juuuuu ;0( När jag skulle till min 6.e Arbetstrännar dag!!!
Jag tänkte om det inte regnar när jag slutar vid 13.00 så skulle jag gå hem iallafall.=0)

Min dag har varit rolig, Första jag fick göra när jag kom till Selmas var att fixa plocksallad, för det var slut. Sen fick jag göra Take way sallader.. Sen så hade mina 2 timmar jag ska vara där gått nästan...Jag hann med att stå lite vid kassan också =0)..
Det finns många roliga kunder *asg*

När jag slutade vid 13.00 så börja jag gå hemåt, men så började det regna igen så jag fick ringa efter gubben, så han kom och plocka upp mig, så jag slapp att gå i regnet.." Han e allt bra snäll ibland"  Min härlig gubbe!!!

När jag kom hem så kolla jag posten och fick se att Pettersons mattor hade skickat ut ett papper och prover på mattor som man kunde beställa.. Men jag blev lite irriterad, för det hade ju jag redan gjort innan den 10.e Januari iår..Så jag fick ringa upp dom och fråga vad dom sysslade med..Ok! det e lungt sa dom vi har nog det liggande här, så vi kommer att åtgärda detta under våren hos dig.." Fick jag till svar"  "idioter säger jag" Jag som väntat på mina nya mattor i flera månader nu =0(

Men lite posetivt var det i posten ockå, Älsklingen hade fått deklationen, och han skulle få tillbaka lite på skatten =0) " jag har inte fått någon ännu, men den kommer"

Sen har jag gjort en form med Makaronipudding så jag har lite till lunch när jag kommer hem..*efter en hårt arbetande dag* asg*

Ja! vad har jag gjort mera??
Jo! jag har sökt "min" Linda men hon vill inte svara när jag ringer=0(  Ville hon skulle komma hit och göra mig sällskap med en kopp kaffe..Jag e så nervös för imorgon, ska ju till viktväktarna och väga mig igen, har säkert inte gått ner något denna vecka heller=0(  Men jag ska f-n ta med mig cheklistan och visa henne där om det inte har hänt något med vikten...Jag äter ju rätt och rör ju på mig så vad f-n?

Nu e min Gubbe iväg och visar upp sin BMW 540 som han satte ut på blocket igår, får väl se om han får den såld eller inte...Jag vill ju så gärna ha den silvriga BMW 523 i Gävle, som Robban hade med sig hem för några helger sedan...Men vi får väl se!!
Har ju gått nu i flera veckor så igentligen behöver jag ingen bil, men det e skönt om man ska storhandla typ-=0) att ha en bil då!!!

Och min jädras cykelnyckel har jag inte hittat ännu:0( , och Robban kunde inte klippa låset för det var för hårt, annars hade jag cyklat ochså...Fattar inte var i helvete jag har lagt den, jag la den nog på ett bra ställe för att jag skulle komma ihåg...MEN GÖR JAG DET??? NEEEEEEEEE  minns inte var jag lagt den..Har vänt ut och in på hela lägenheten....Så jag får snällt gå!!

Nej! nu ska jag kolla lite på tv, så vi höres imorgon så ha det gottans så länge!!
Kramizar från mig till er...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej igen!
Glömde kommentera "Mattorna" i tlf=)

Synd att ni är så "beroende" av dom för att få mattorna, annars skulle ni ju ta några andra...
Vilken idiot som svarar så..som sagt, du/ni har väntat länge nu!!

Men hoppas dom får tummen ur nu då, å' kommer snart!

Hur lägger man in såna bilder som du har gjort??
Hihi...datasnille?? Nä inte jag inte=)

Ses imorrn!

Natti natti

2008-04-07 @ 21:15:12
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0