2008-04-08

Halloj!

Idag var det kallt när jag gick till arbetsträningen i morse "Buuuurrrrrr"  Fick verkligen dra upp huvan över huvudet, och gå och huttra..
Men jag tog mig ju till Selmas iallafall :0).
Idag har jag stått på mitt favorit ställe nämligen vid kassan, och korven *asg* när man står där så går ju dom 2 timmar sååååå forttttt!!!
Och så får man ju träffa och se massa olika och undliga folk =0)

När jag var på väg hem så ringde Carina och fråga om hon och Tord fick komma på en kopp kaffe, och det fick dom..Sen hade jag pratat med Linda så hon kom också, så vi satt här och pratade om dittan och dattan ...Så när klockan var 15.15 så skulle jag och Linda åka iväg till viktisarna och få våran dom :D

Väl på viktisarna så var det väl inte riktigt som vi tänkt oss =0( fattar inte vad som är fel med vågen när jag ska väga mig där, den liksom nästan står still när jag kliver på den..Ynka 0,2 kg hade jag gått ner :0( och hur roligt är det när man kämpar på som en jude i våtdräkt!!!

Så kära vänner nuuuuu ska jag lägga på ett mindre kol till nästa vecka, Äta mera, gå saktare,och bara slappa!!Då kanske det häder mera på vågen?? NEJ! skämt och sido, jag får helt enkelt äta mina aktivites points samma dag som jag tjänat  ihop dom och så får jag RÖRA MIG ÄNNU MERA eller vad tror ni?????

När jag kom hem från viktisarna så slängde jag mig på min makaronipudding!! var VRÅLLLHUNGRIG, hade ju inte ätit sen imorse vid 07.15 och då blev det havregrynsgröt, äpplemos,kanel och lättmjölk och en knäckemacka med en skiva rökt skinka och gurka, sååå då fattar ni hur hungrig jag var vid 16.00 tiden!!!!!

Jag hade bara drukit kaffe och vatten hela dagen =0(
Och det blir man ju inte mätt på :0(  Men väldigt kissenödig kan jag säga *asg*

Så nu sitter jag här med 5 points kvar och tror att jag ska ta te och en macka sen, blev sugen på det!!
Har kollat på Glamour och Dr phil..Så nu slötittar jag på sverige kampar eller vad det heter på tv4+.
Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner så hörs vi imorgon!!

 Haaajj dååååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0