2008-04-09

Hejsan där ute!!

Ja! idag har jag varit på arbetsträningen. Gubben fick komma hem och hämta mig för det snöa som fasiken, när jag titta ut imorse :0(  Hade tänk gått idag!!

Jag åkte in lite tidigare för att jag skulle gå in på guldfynd och lämna in mitt guldarmband som hade gått sönder
Det skulle vara klart nästa fredag!! Det var så jobbigt att ha det på sig för det haka fast över allt, så det var på tiden att laga det nu =0)

Jag fick så i kassan idag med, :0) Och det var som vanligt en rolig dag, Jag trivs verkligen på Selmas!!

Sen så har min älskade vän Linda varit här och fikat, och pratat=0) Jag tycker verkligen om hennes sällskap, för man kan prata om allt möjligt med henne också har vi ju samma sjukdom "fibromyalgi" Så hon förstår när man har ont..Hon frågade om jag ville hänga med på vattengympa ieftermiddag, men jag kunde inte för jag har inte haft en bra dag, "värk i kroppen".
Men jag väntar tills imorgon för då ska jag iväg på vattengympa kl.17.00 Hoppas bara jag känner mig bättre då.Mår inte bra när det är dåligt väder och kallt..

Och så har min dotter åkt på sin dans, Rebecka dansar 3 dagar i veckan och då dansar hon Street dance,hiphop,salsa, latino, jazz mm Hon har dansat i 4 terminer nu snart och så ska dom ha uppvisning nu den 4 maj..Det har dom alltid i slutet av terminen..Och hon är rätt duktig!!!!



Och så har man gubben då som kommer hem från jobbet, äter duchar och går och vilar som han kallar det..Samma prosedur varje dag!! Han säger att han måste sträcka ut bena..
Men det är inget fel på dom när han kan stanna kvar och fixa med bilen=0( Börjar bli rätt less på det nu!!
Har sagt att han får gå till läkaren, så att dom kan göra något åt hans jädrans knän, men gör han det NEJ!!!

Har suttit här och kollat på Glamuor! och slötittar  nu på Judits domstol  och skriver här samtidigt!! och känner mig urtråkad på allt och alla!!!
Det var väl inte riktigt så här jag ville ha mitt liv!! Men, men man får väl ta det man får=0)
Och så den jädrans värken överallt, är nog därför jag är irriterad nu också!!!!

Jag funderade förrut om jag skulle baka kanelbullar, men jag har för ont, så det får bli en annan dag!!
Nej! nu har jag fått gnällt av mig lite=0)
Så ha det nu gott så hörs vi imorgon....kramiz

Kommentarer
Postat av: Linda

Men man måste få gnälla av sig ibland gumman!
Annars står man inte uuut.

Sen kan det ju börja komma lite mer värk nu pga arb.träningen också, för du har ju hållt på i en & en halv vecka, å det är ju inte bara lätta saker du gör..som & bära dricksbackar.

Men jäkla gubbe då!!

Vad gulligt du skrivit om mig igen=)
Men det är verkligen som du skriver, eftersom vi har samma sjukdom förstår vi också varandra väl!
Hmm..ja du vet, kan ju va svårt emd sånt bland vissa;)

Kram

2008-04-09 @ 19:19:47
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Helena

Tack! Linda för dom fina orden:0)
Hoppas du inte blir sjuk igen =0(
Och du glöm inte att dricka mycket vatten!!!

Kramizar från mig till dig!!

2008-04-10 @ 07:21:26
URL: http://Titti40.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0