2008-04-11

Hallojsan allihopa!!!!

Ja! idag har det väl varit typ samma som dom föregående dagarna"hihi"

Jag har jobbat (arbetstränat) har fått göra leverpastejmackor, stått i kassan och sålt korv m bröd!!
Dagen gick fort som vanligt!!

Men innan jag började så var jag vägen om Robbans jobb, och lämna in grönskylten!! och skaffa försäkring på min nya bil.:0) så jag kunde tuta och köra sen..

Det var mycket bilar på gallerian vid 10.30 tiden när jag skulle parkera där, det berodde på att dom hade vårmarknad istan nu denna helgen...Det stod stånd överallt på torget, och det hade börjat komma mycket folk vid den tiden..och inne på selmas ska vi inte prata om..Mackor och kaffe var slut, så det var bara att gå in och byta om och kavla upp skjortarmen och sätta fart att göra mackor...

När dagen var slut så åkte jag till ica och handlade lite och sen rätt hem och värmde mig lite mat..Hade köpt färdigrätt från vv  "kyckling verona" Tycker den är såååå  god!! Jag gjorde iordning pannkakssmet till dom andra.Det är också gott med jordgubbssylt och glass..men men det är inte så nyttigt när man är medlem i vv precis =0)

Sen pratade jag med Linda, om hur dagen hade varit,så.sen sa jag att jag kommer bort en stund på en kopp kaffe, hon skulle få ett par byxor av mig som var aldelles förstora för mig!! vi satt och tjata om allt möjligt men mest om den 42- åringen som är häktad för bortförandet av Engla i Stjärnsund..Det är så tragiskt att barna inte ens går säkra på dagtid nummera...När kl. var 15.45 skulle Linda åka och hämta sin Johan på jobbet så jag åkte hem..

När kl.var 16.15 så kom min gubbe hem från sitt jobb, han frågade om jag ville vara med till Gävle och kolla in en BMW som han kanske skulle byta med..Vi var väl hemma vid 18.00 tiden igen..
Och då börja jag med att steka pannkakor till familjen.så dom fick äta som middag..

Anders och maria kom över på en kopp, Anders ville att jag skulle skriva ut ett par kort till honom på sin Bmw, men färgpatronerna hade tagit  slut sen sist jag tog ut kort så det blev inga till honom idag, han får vänta tills jag har köpt nya...

Sen så drog jag med mig Maria till ica blev sugen på morotsstavar och dip..men på vägen hem så sa jag att vi skulle gå in på pizzerian vid Björksätra mitt  och spela lite på jack vegas..Vi spela tillsammans vi la i en 20 kr sedel på man, vi satt där och tryckte och tryckte varannan gång och till slut så hade vi vunnit ihop 700 kr som vi kunde dela på jag och hon =D så på våra 20 kr var så vann vi 350 kr var  det kallar jag flyttt =0)

Så nu har Anders och maria gått hem till sig, och vi sitter här och kollar tven och äter morotsstavar med dip...
Ha det gott så hörs vi imorgon igen!!

image17 image18Jag om 60 år"

Kommentarer
Postat av: Linda

Å hur gick det när ni tittade på BWN?
Ska han byta till den??

Hoppas jag inte väckte dig nu med mitt mess=O

2008-04-12 @ 07:26:19
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Helena

Jag vet inte riktigt! Jo! du väckte mig, men jag somnade om..vaknade nästan halv 11.
Så nu har jag huvudvärk *suck*

kram

2008-04-12 @ 11:06:21
URL: http://Titti40.blogg.se
Postat av: Mormor

hihi vilken härlig bild på kvinnan som tänder giftpinnen på ljusen.
Jag önskar dig en härlig vecka!
Kram från Mormor

2008-04-14 @ 08:03:49
URL: http://mysmormor.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0