2008-04-12

Hallåsan!!

Idag har jag inte gjort många knop hihi..Det har varit en riktig latedag idag,
Jag skulle igentligen ha städat av hela lägenheten men "suck" har inte orkat att ta tag idet, får bli imorgon kanske..

Jo! jag tog en sväng till Carina och tog en kopp kaffe med henne och Tord  idag på eftermiddagen. Höll på att sommna så jag var tvungen att hitta på något..Robban och Anders satt ju här och kolla in bilprogam på tv..Och hur roligt e det på en skala från 1-10 då?

Sen så har jag gjort middag till älsklingarna, det blev fiskpinnar med potatismos och äpplemos deras favorätt..ett av dom iallafall.=0)
Så nu ska jag och Robban ta en promenad till ica för han behöver köpa snus, får han inte det så blir han så grinig!!!

Så nu ska vi gå, ha det gottans så hörs vi imorgon..

image19

Här är jag och min älskling på våran bröllopsdag den 071231..

Kommentarer
Postat av: Linda

Va fiina ni är på det där kortet!

Ååå att jag inte var hemma då du var trött o uttråkad=(
Då hade du ju kunnat komma hit!!

2008-04-12 @ 22:00:34
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Helena

Visst! Du e ju jämt ute och flänger hihihihi
Skoja bara. Hörs sen
kramiz

2008-04-13 @ 12:41:32
URL: http://Titti40.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0