2008-04-13

Hej där ute!!

Jag vaknade vid 10 idag, jag vill inte ställa klockan på helgena det är skönt att få sova tills man vaknar ibland. När jag steg upp så gick jag på vågen som står i sovrummet, och till min förvåning så stannade den på 75,6 kg (JIppi tänkte jag) men man ska inte lita på denna vågen alltid, den stämmer ju sällan, men ändå man kan ju bli glad en stund iallafall..=0) när jag var på vv i Tisdags så stanna den vågen på 76,8 kg..Så man vet ju alldrig, med lite tur så=0)

Idag har min dag varit ganska så arbetssam! Har städat hela lägenheten (på tiden) =0) Och tvätta en massa tvätt.*suck*
Sen så har jag väntat på att min vännina Linda skulle ringt och sagt att dom kommer över på en fika..Men telefonen var tyst idag.=0) Jag bakade vv kladdkaka med hallon & blåbär då den är populär här!!

Jag var  så trött efter städningen så jag orkade inte göra någon mat idag så det fick bli beställnig, hemkörning till dörren!! som vanligt tog jag min kycklingsallad och dom andra tog  pizza. Sen så tog jag och min älskade make en promenad på ca 1 timme. det var skönt att komma ut  i friska luften..

Jag gick ut på expressen.se såg att dom har hittat lilla Engla död nu =0( 42 åringen har erkänt mord på henne och att han hade grävt ner henne någonannanstans..Han erkände även att han mördat Pernilla från Falun år 2000....
Jag hoppas att han får sig ett riktigt långt straff denna gången..Igentligen skulle det vara dödsstraff på sådana jävlar som honom..Jag blir både arg och ledsen:0( för jag tänker på deras familjer och hur dom fått lida medans den jäveln har suttit och nekat in i det sista...Och hur har inte den lilla Engla känt sig i hans våld?? Nej fy fan för han!!  Men han kommer nog lindrigt undan för dom kommer säkert att säga att han är psykiskt sjuk och då får han ett mildrare straff...Nej nu får jag sluta för jag blir såååååå arg på den jävla svinet!!

Ha det gott så hörs vi imorgon
natti natti små vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0