2008-04-14

Hejsan!

Idag har jag arbetstränat mina 2 timmar/dagen som jag har hela April ut....Fick stå i kassan idag med =0) men vad många felslag jag gjorde idag!! Vet inte vad som hände, kännde mig stressad så allt blev fel helt enkelt...

Sen så har min vännina Linda varit här på eftermiddagen innan hon skulle på vattengympan..Rebecka fick åka med henne in till centum, för hon skulle på dansen vid folketshus idag..Så slapp jag köra in när Linda ändå skulle den vägen...

Innan jag hämtade Rebecka så åkte jag vägen om Maxi och handlade lite, skönt att få gjort det så man slipper åka ut igen.:0)

Ja! sen vid 18.30 så möte jag upp Linda ute vid vägen, vi skulle gå på promenad..Måste ju träna till Vår ruset nu den 21 maj =0) Hon visade mig en annan väg som hon och Johan brukar ta när dom går ut och går..Det var en riktig fin väg, så den ska jag gå flera gånger  vill jag lova!!!  vi gick i ca 45 minuter och det var riktigt skönt ute..

När vi till slut kom hem till Linda så bjöd hon in mig på en fika, vi pratade lite sen så ringde jag efter min älskade gubbe så han fick hämta mig, hade ingen lust att gå hem i regnet!!! (Jag  måste köpa mig ett regnställ) det finns inget dåligt väder utan dåliga kläder!!!

Nej! nu ska jag göra mig klar för sängen, ska lägga mig där och kolla på tv, För Robban sitter här ute i v-rummet och kollar k1 boxning...och så känner jag mig lite frusen..
Men vi hörs imorgon så ha det gottans nu och natti natti...

image20

Min söta lilla dotter Rebecka!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja å när du går den rundan kan du ta en paus o komma in hit på en fika..*fniss*

Nä men va' gyllig hon e Rebecka!=D

Godnatt vännen, vi ses imorrn da'!

2008-04-14 @ 21:35:18
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0