2008-04-15

Tjenixen!

Idag så har jag arbetstränat som jag gör varje dag!!
Först så fick jag gör räkmackor när jag kom..Sa till gubben imorse att jag gjorde så många felslag, så jag får nog inte stå i kassan idag :D. Men det fick jag !!
Det har flyttit på bra idag, och timmarna har gått fort.

Sen så har min Linda varit här idag, det var meningen att jag skulle åka hem till henne, men hon kom till mig istället..Jag körde till vikttisarna idag, måste ju vara min tur oxå någongång, e inte meningen att Linda jämt ska köra!!!!

Det gick jättebra för henne idag vid vågen hela 2,8 kg hade hon gått ner (Bra kämpat gumman) tack vare att jag har tjatat på henne att dricka mycket vatten, hon var dålig på det innan :0(
Men nu vet hon hur hon ska göra (hihihi)
Själv så gick jag ner 0,8 kg det var väl inte så pjokit det heller!! Nu så har jag bara 1 kg kvar till mina 10% och då ska vågen stå på 75 kg...

Jag har suttit och kollat på Glamour så nu ska jag och älsklingen gå ut och gå en sväng!! behöver röra på mig lite för jag börjar bli trött..Så lite frisk luft skadar inte.

Så ni får ha det gottans så hörs vi imorgon
Kramiz

Ps! sätter in en bild på min älskling!!  Visst är han söt min gubbe =0)

image21

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, den bilden var härlig på Robban=D

Det var inte bara pjåkigt Helena...det var KANON BRA att du gick ner 0.8 idag!!!

Vad duktig du är som är ute & går, bra att du släpat med gubben också, du får se till så att han inte bara går o kollar in bilar nu då;)

Vi hörs imorrn!

2008-04-15 @ 20:18:07
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0