2008-04-16

Hejsan!

Min dag har varit rätt så lugn, har varit och jobbat..
Vaknade med ont i halsen imorse, men jag har försökt att kurera mig..Jag vill inte och har inte tid att bli sjuk nu.=0(

Efter jobbet så möte jag Linda, vid pizza place hon skulle bjuda mig på lunch idag.=0) Jag tog kycklingsallad och hon räksallad.med vitlökssås och bröd till..Det är såååååå gott där =0)
Så nästa vecka är det min tur att bjuda henne på lunch, då ska vi prova ett annat ställe som jag fått tips om, att dom skulle ha god sallad på..:0)

Sen åkte vi hem till mig och tog kaffe,Linda fick smaka mina vv kanelmuffins som jag och Rebecka bakade igår. Och dom är ju bara på 1,5 p per muffins =0)
Jag fick ett recept av Linda på en tacopaj som jag ska testa att göra den var bara på 7p tror jag!!!

När Linda hade åkt så åkte jag och Rebecka ner till gubbens jobb..Jag ville tvätta av bilen,och Rebecka skulle försöka sälja majblommor,men hon stannade kvar och ritade istället..
Rickard hade cyklat med en kompis ner till mac donalds, så han skulle komma hem lite senare..

Efter det så åkte jag hem..Rebecka blev kvar för hon skulle till dansen och Robban fick köra henne dit, för jag skulle hämta henne 19.20 och sen åka till ica här hemma och handla lite..

Och nu ikväll så gick jag och gubben på en kort promenad, vi tog vägen om pizzerian här hemma och spela på jack vegas, men det gick inte lika bra som igår =0(
så nu har vi varit hemma en stund , och jag ska snart göra mig färdig för sängen, men ska titta klart på clintan på kanal 6..

Så ha det bra!!
så hörs vi imorgon...........

image22

                                                                                                natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Morrn
Jaså, det blev inte rundan runt oss igår;)

Å' inte vann du, vad synd:(

Skönt för dig att ta en promenad idag till jobbet, kanske är bra att gubben tog bilen..*fnizz*
Synd att det ska blåsa bara..men man kan ju inte få allt!

Själv sitter jag här med jordens yrsel, så får se hur jag gör med vattengympan idag.

2008-04-17 @ 08:03:37
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0