2008-04-17

Halluuu!!

Idag så har jag tagit det lugnt! Har jobbat på selmas, och stått i kassan.=0)
Jag gick dit idag! känner mig hurtig, för jag behövde det,,Robban tog bilen idag till sitt jobb..

Jag avbokade min vattengympa idag, för jag kände mig inte riktigt bra ont i huvudet och lite ihalsen, så jag tänkte att om jag badar så kan jag bli sjukare.Och det vill jag ju inte bli :0(

Anders hämtade mig, på Robbans jobb efter att jag gått dit och hämtat nyckeln till hans bil..Det skulle komma en och kolla på den..
Så jag fick hem och fixa försäljningen..Och ja! den blev såld..fick det vi begärde utan prut =0)
Här är en bild på den en bmw 318 i 1988..
image24

Sen så har vi varit på pizzerian på björksätra mitt och ätit..och vad tror ni jag tog? =0) jo! kycklingsallad...
och nu så sitter vi här och kollar på efterlyst...."skrämande"
 
Nej! nu ska jag sluta så ha det bra så hörs vi imorgon..

Kommentarer
Postat av: linda

Haha, jaså du fick sälja bilen åt Anders.
Då förstår jag att försäljningen gick bra!!

Ja jag har redan packat ner oriflamekatalogen;)

Förresten, hälsa Robban att det bara är för han att kolla ut en tid då han kan rekonda vår bil.
Johan är sugen på o få den fin nu*L*
Vi bytte till sommardäck idag.

Hoppas ni får en mysig o solig helg vännen!
(saknar dig idag då vi inte träffats)=D

Kram

2008-04-17 @ 21:58:41
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Helena

Hejs! Nej det var inte Anders bil, utan Robbans..
Jag har saknat dig med, och nu ses vi ju inte på flera dagar *snyft*
Japp! jag ska be honom kolla, när han kan ta eran bil..
Ha nu en jätte skön helg så ses vi på måndag.=0)

kram

2008-04-18 @ 07:17:27
URL: http://Titti40.blogg.se
Postat av: Linda

Jaha, förlåt jag uppfattade att det var Anders.
Var det den bilen Robban fick nu nyligen, mot den andra?
Jaaa..på måndag ses vi!;)

Kram

2008-04-18 @ 09:00:35
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0