2008-04-21

Hej där ute!!

Idag har jag jobbat, det var full fart från det jag kom till jag skulle gå hem =0) Linda kom på en snabb fika, när jag kommit hem. Jag fick en ny stegräcknare av henne=0) Hon är ju för go min lilla vän!!

Har varit på öb, coop extra och handlat in lite av det jag missade när jag storhandlade i fredags.
Har kört Rebecka till dansen.Vid folketshus..Har även kört Rickard till en kompis vid okQ8 han skulle hoppa stuttsmatta där..

Sen så mådde jag dåligt där efter, fick typ en ångestatak..Fick ingen luft kändes det som, fick lägga mig en stund=0(

Senare på kvällen tog jag och Rebecka en långpromenad till Linda och kolla in deras nyinköpta akvarium=0) promenaden tog 45 min dit, sen ville Linda också gå en sväng så vi gick samma väg hem, så Johan kom och hämtade henne hos oss..Det var meningen att jag skulle ringt gubben så han skulle hämtat upp oss vid Linda men vi valde att gå hem..Så vi fick en bra och lång promenix på hela 90 min och 5 points extra =0)

Vad gör man inte för att tappa några hg extra *fniss*

Sen kolla jag lite på tv och gick och la mig!!

Så ha det gött så hörs vi
image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0