2008-04-22

Hallåå!

Idag är jag överlycklig!!
Först så började jag dagen med en fika med Anders,här hemma, sen fick jag snabba mig till jobbet!!
Och väl där så stötte jag på chefen..Han sa att han ändrat datumet för möte med fkassan så det skulle bli idag.Kl.13

Väl där så har det varit en fartfylld dag med mycket mjukglass och korv o dyl.=0) Så det var stress helt enkelt!!
Och sen efter jobbet så satt jag och Roger och pratade en stund och väntade på att Jan från fkassan skulle dyka upp. Men han lös i sin frånvaro.=0) Men vi bestämde iallafall att jag skulle börja jobba 3 timmar  från Måndag. Så nu blir det mellan 11-14 hela maj månad ut!!
Så vi får väl hoppas på att jag klarar det =0)

Sen väl hemma så kom Linda (Är så glad att jag har henne som vän) på en fika innan vi skulle åka till viktisarna..Men jag bjöd inte på något, för att spara vartenda g minus som vågen skulle visa idag =D

Ja! Linda gick upp på vågen först , hon hade tappat 0,8 kg denna veckan (Bra gumman)
Sen var det min tur, hade fuskvägt mig hemma innan så jag visste ungefär hur mycket den skulle visa, men tro vad ni vill jag fick en chock, vågen stannade på 75 kg prick  jag nästan började gråta där jag stod, jag hade lyckas ta mina 10% till idag..Hela 1 kg denna veckan..Så jag fick min nyckelring och ett grattis!!

Jag var så lycklig när jag gick därifrån idag!! Detta pepprar mig till att fortsätta lite till =0)

Efter det så åkte jag , Gubben och barna till kina resturangen här i Sandviken och käka gott! sen så tog vi macdonalds på hemvägen så barna fick varsin mjukglass att smaska isig!!

Och nu så sitter jag här och kollar in Glamour, och funderar på att ta en promenad..
men vi får se..ha det gott så hörs vi

image30

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack detsamma gumman!!
Kanske kommer vägen om??

Kramiz

2008-04-22 @ 18:39:45
URL: http://Titti40.blogg.se
Postat av: Linda

Söötis;)

2008-04-23 @ 11:39:54
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Helena

mm visst!! Bäver nästa *fniss*
Ett gammalt kort som Rebecka har tagit tror jag..
Men det e ju alltid roligt med lite kort..

Ha det!!

2008-04-23 @ 17:17:04
URL: http://Titti40.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0