2008-04-23

Godagens!!

Ja! idag så har jag arbetstränat som vanligt, börjar bli rätt stressigt, många som vill köpa mjukglass, korv och dricka..Selmas har ju fått upp uteserveringen, och nu när det har varit så fint väder så dras ju kunderna ut i solen med en kopp kaffe och en glass.=0)

Efter jobbet så kom Linda och mötte upp mig jsg skulle bjuda henne på lunch idag=0) vi gick till ett fik och tog var sin kycklingsallad.Den var rätt god!!
Sen så körde vi ner hennes och Johans bil till Robbans jobb för han skulle rekonda den idag för dom, så den skulle bli sommarfin =0)

Efter det så körde jag hem Linda till sig, för jag skulle till Storvik och klippa mig vid 15.00 tiden, Tog vägen om hemma också för att se om barna ville med, det var bara Rickard som kom.

Rickard hoppade av hos carina i Storvik, han ville inte sitta och vänta på mig, utan han ville vara hos Carina och fika istället.=0)
Jag tog en snabbkopp där och pratade lite med Carina, hon hade fått så ont i halsen stakarn, och så höll hon på att tappa rösten=0(

Robban ringde och sa att min kusin var påväg ner så jag fick rusa hem snabbt! satt där hemma och väntade men kom det någon=0( NEJ!!
jag ville ut och gå men det gick ju inte om dom skulle komma så där satt jag!
Men vid 19.30 tiden då dök dom upp min kusin och hans tjej..Dom satt väl här till 21.00 och då tog jag med mig Rebecka och gick upp till ica och köpte mjölk..

nej nu ska jag lägga mig så natti natti små vänner...

image31

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi..nu har hon blivit snörrig hörrni..
Inlägget visar att hon skrivit det 07.08 å' hon ska lägga sig!??
(retas med dig Helena, det veeet du;))

2008-04-24 @ 12:25:46
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0