2008-04-24

Hejsan!   image36

Idag på morgonen så åkte jag till Linda vid 08.20. Skulle hämta upp henne för hon skulle hämta sin och Johans bil på Robbans jobb. Efter rekonden han gjort.
Men först så tog vi en rask promenad på en halv timma runt hennes område, det var skönt att komma ut i friska luften man såg både hästar och folk. Också hörde vi fågelkvitter =0) Man känner verkligen att våren har kommit..

Efter det så hämtade hon bilen, och så åkte vi till centrum och parkerade vid gallerians parkeringshus, för vi skulle gå på ett fik och äta frukost innan vi skulle till det nyöppnade kappahl som skulle öppna idag vid 10.00.

Väl där inne så gick vi runt lite och kollade, men det var svårt att se det var sååååå mycket folk där som trängdes och köade..Jag hittade en söt singoallakläning som jag ville ha tittade på stolek 42, men Linda ville jag skulle köpa storlek 40 för jag skulle ju gå ner lite tillsa hon så om den var lite tajt nu så kommer den att passa..Jag stod en stund i kö till provrummet, men gick till kassans kö i stället..Tiden går ju så fort när man har roligt,,så jag köpte den utan att prova tänkte att prova den hemma, och kunde jag inte ha den så kunde jag ju byta den imorgon =0)

Men Linda hade rätt *fniss* den passade perfekt så hade jag köpt storlek 42 så hade den varit sror..Så TACK LINDA för att du övertalade mig!!!

Sen så var det dags för jobbet..Satte igång med engång, det var mycket att göra..Väldans mycket glass och korv har gått idag, det var ju en underbar dag idag..=0)

Jag skynda mig hem,så pratade jag med Linda så jag och Rickard åkte dit på en fika..satt på balkongen i solen, det var lite blåsigt så vi fick gå in..
Sen åkte vi hem, Rebecka skulle till dansen, jag körde henne dit vid 17.00 tiden..Sen körde jag ner till kappahl för att byta kläningen för den var sprucken i en söm. Efter det stack jag raka vägen till Linda för vi skulle ta en långpromenad på hela 8 km det tog 1timme och 10 minuter.  efter vi kom tillbaka så bjöd Linda på fika kaffe och bars *mums* det var så gott att sitta där på balkongen och dricka kaffe och äta bars och njuta  utan barn som tjata att dom ville hem.

image37

Så nu har jag suttit här och kollat på Lyxfällan  och nu Efterlyst ska nart göra mig klar för sängen har lite ont i benen efter promenaden..Men men skönt var det...
natti natti

image33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0