2008-04-25

Helluuu alla!
image41
Vad har jag gjort idag??????

Jo! först i morse så fick jag upp gubben, så han
fick frukost och kom iväg till jobbet..Sen ungarna med fick frukost och sen iväg skickade till skolan..Sååå jag fick lite lugn och ro, det är stressigt på morgonen innan alla har kommit iväg..Efter jag drukit min tredje kopp kaffe så startade jag tvättmaskinen och plockade undan lite här hemma......

Sen så tvättade jag ¨året och blåste det torrt... Och så kom min Lind på besök..Hon hade varit på vattengympa och solat så hon kom hit, vi skulle ju iväg och äta frukost idag med på Hansens konditori..*mums* Både jag och Linda har fått en favorit macka där, den är ju sååååå god..

Efter vi hade suttit där en bra stund så gick vi till kappahl idag igen..Jag såg en vit jeanskjol igår som jag bara ville ha så jag ville dit och köpa den..Vi var inne en sväng på kicks också men jag hittade inte något där som klicka direkt..

Sen så var det dags för jobbet igen..Och nu denna veckan så har det varit så mycket stress, så jag är helt slut när jag kommer hem...
 Så här gammal känner jag mig efter 2½ timmes aktivt arbete..varje dag

Min dotter maria och hennes kille skulle komma upp till oss denna helgen, och det ska bli roligt har inte sett dom sedan slutet på januari..Dom bor i Strömsatd och det är ca 54 mil dit, så man åker ju inte dit på en kafferast precis..

När dom kom så tog vi en snabb kopp och så stak vi till Valbo och gick och kolla runt en stund, sen så åkte vi till ica maxi och handlade till Tacosen vi skulle äta på kvällen..

Och nu sitter vi här och tittar lite på tv och småpratar, och dom andra tar några öl..
så vi får höras imorgon..
image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0