2008-04-27

Hejasan svejsan!!

Ja! idag har det väl inte hänt allt för mycket..
Min älsta dotter och hennes kille åkte hem till Strömstad idag igen, efter att varit här över helgen..
image61 Här är ett foto från hamnen i Strömstad...

Sen så har jag tvättat och plockat undan lite här hemma, mendan  Robban åkte till jobbet för att fixa bromsbeläggen på sin bil...Det behövdes göras, för dom var nerslitna runt om..

Jag gick över till Maria en sväng och pratade med henne och tog en kopp kaffe. Anders var inte hemma han hade åkt med Robban..

Och så har jag gjort en god vv middag idag..Ville testa något nytt och det var supergott tyckte jag..
Rätten heter Kotlett med Currykokossås fanns i en av vv kokböckerna jag har..Det stod att man skulle ha ris till, men jag var sugen på potatis, har inte ätit det på länge och så en go grönsakssallad till...image62

Efter att jag och gubben hade vilat lite så åkte vi på en snabbfika  hos Linda och Johan. Robban skulle kolla på en bil dom har där hemma på gården..Och så bjöd dom på kaffe och kanelmuffins *mums*
Hon visade balkongen som dom börjar göra iordning, där blir fint när det blir klart.*myspys*
Dom hade också varit iväg och köpt sig en ny gasolgrill som ska stå där=0)

Sen väl hemma så skulle Robban iväg igen han skulle hyra okQ8 för han skulle laga en brännsleslang på bilen..och jag, Rebecka och Maria tog en liten promenad och så gick vi in på ica och handlade på hemvägen..
Och nu sitter jag här och skriver lite och kollar lite smått på tv..
Ni får ha natti natti så hörs vi imorgon..

image63




Kommentarer
Postat av: Linda

alltid lika trevligt med ert besök=D

2008-04-28 @ 14:57:39
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0