2008-04-29

Hallojsan!

Idag har det inte hänt så mycket, har varit hemma från arbetsträningen. Har sådan värk i kroppen så jag inte klarar att stå där och jobba.

Jag har lagt i 2 maskiner tvätt, och sen tog jag en sväng till Park badet och solade. Tänkte det skulle hjälpa mot värken.
Det hjälpte en stund men sen tyckte jag att det blev värre..PÅ hemvägen körde jag om ica och handlade lite, hade slut på mjölken.

När jag kom hem så gjorde jag en form med makaronipudding, och så kom Anders över på en kopp så han fick smaka på maten..Jag var så hungrig men jag ville inte äta eftersom jag skulle iväg och väga mig idag..Varje Tisdag så äter jag bara frukost och sen inget mera förren efter vägningen..Har gjort så sen jag började där.

Min Linda kom hit vid 12.15 med en jättevacker blomma till mig. Jag frågade varför? Hon tyckte jag skulle ha den, hon är såååååå   snäll min Linda..*puss på dig*
Så vi satt här ett bra tag och tjöta om allt möjligt, sen så var det dags att dra till viktisarna, hade ingen lust för jag visste att jag hade gått upp i vikt denna veckan pga att jag känner mig svullen i kroppen..
Och jag hade rätt hade gått upp 0,4 kg *suck* men men det försvinner säkert till nästa gång=0)

Jag och Linda skildes åt utanför vv för hon skulle åka till Roslagen idag och sova hos sin mamma, för hon ska hämta flisan imorgon och då ville hon slippa att köra fram o tillbaka samma dag..

Och när jag kom hem så hade Rickard och Rebecka bråkat som vanligt så Rickard hade blivit arg på Rebecka så han hade slagit sönder rutan i balkongsdörren på insidan...TROR NI JAG BLEV GLAD???
Är det inte det ena så är det de andra..Är sååå trött på allt detta hela tiden..
Så det blev in på rummet för dom, och indragen månaspeng tills rutan är betald..

Så nu sitter vi här med sönderslagen ruta och kollar på tv..Jag ska snart gå och lägga mig för jag är trött och så har jag ont..Men ni får ha natti natti så hörs vi imorgon vänner!!

None

Kommentarer
Postat av: Linda

Herre gud!

Jag ska ta dom i örona när jag kommer nästa gång!



Förstår att du reagerar som du gjorde..dessa barn..

2008-04-30 @ 07:59:51
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0