En liten tanke till min svärmor!!

Jag vill ägna en liten tanke till min svärmor som gick bort den 6 januari i år..Hon blev bara 69 år.
Hade hon levt så hade hon fyllt  70 år idag!!!

Hon var en rolig och förstående kvinna min svärmor, det var alltid full fart på henne "satt nästan alldrig still"
Hon fick en hjärnblödning 1995. Den överlevde hon, men läkaren hitta ett pulsåderbråck på vänstersidan som dom ville operera bort. Efter 3 dagar så såg dom att hon fått en blodpropp!
Hjärnan hade blivit  skadat där proppen blivit, så hon blev inte riktigt den samma Mia längre, hon hade svårt för närminnet..

Ingemar (svärfar) vårdade henne hemma i 10 år, hon blev sämre, så hon fick flytta till ett sevicehem ute på Ökeröd. Där har det varit många turer med bruten lårbenshals, blödning i hjärnan mm..Hon blev allt sämre så den 6 januari så ville hon inte mera så hon somnade in..

Så svärmor vi tänker på dig!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint skrivet Helena!
Jag är säker på att hon vet om att ni tänker på henne & hon är med er i det mesta.

2008-04-05 @ 22:14:07
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0