En vän!!

Jag ville bara skriva till min älskade vän Linda!!
Jag gick ut på viktväktarforumet och efterlyste någon att kunna promenera med under min viktresa, och då svara Linda..*men vi har än inte promenerat tillsammans* L*  Men vad gör det när man har hittat en vän som man kan prata och göra allt möjligt med  ändå...Vi går ju på vattengympa ihop på Torsdagar :0). Vi fikar och skrattar , ja! jag tycker vi har roligt ihop..Jag är så glad att jag har en riktig vän här!!  Så Linda om du läser detta, så ska du veta du betyder mycket och du e en go vän!!! 

Kram Helena

Kommentarer
Postat av: Linda

Men ååå, vännen!
Tack så jätte mkt för dina ord om mig*vad glad jag blev* ja rörd tom=)
Jag känner precis samma sak för dig, så dina känslor är besvarade;)

Kram & hoppas du får en fin dag på Selma's

2008-04-04 @ 07:59:38
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0