God morgon!!

image64

Ja! nu sitter jag här och tittar på nyhetsmorgon. Och Gubben har åkt iväg till jobbet....
Ungarna har fått frukost,  och håller på och klä sig, för att gå till skolan vid 07.40.
Jag ska åka in till centrum strax före 10 har beställt tid för att vaxa ögonbrynen. Dom börjar se ut som vildbevuxna enar..*fniss*
Jag har ont i hela kroppen idag, det beror på vädret, har ont av väderomslag..fingrarna är inte riktigt med mig idag, så vi får se hur det går med att stå vid kassan idag..

Nej! nu har jag ätit upp min frukost=0) det blev blåbärsgröt och kneippbröd med rökt skinka och grönsaker på.Hela 4Points för den frukosten..*plus* 4 koppar kaffe också!!!
Så nu håller jag mig tills jag kommer hem då det blir lunch...=0)

Jag ska prata med Roger idag om att jag nog inte klarar att jobba längre, det blir för stressigt för mig, och att man inte hinner dricka vatten imellan..Utan det är full fart från det att man kommer tills man går..Och jag är inte helt frisk till att jobba så hårt med engång..
Även om jag skulle vilja, jag älskar det jobbet, men mår man inte bra så gör man inte! :0(

Nej! nu ska jag ducha och fixa lite så ni får ha det gottans idag, så hörs vi senare.
kramiz

image65

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att du fick prata med Roger idag & att han förstod.
Det är så trist att din kropp inte pallar, eftersom du tycker det är så kul, men det är bra att du inte tvingar dig själv ännu mer för då blir det bara 100 ggr värre sen!

Det finns så mkt annat roligt du kan göra gumman.

Puss

2008-04-28 @ 14:56:56
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0