Högbodag!! 2008-04-26

Hejsan!

Idag har vi varit ut till Högbo och promenerat runt sjön och så har vi grillat vid en grillplats..
Maria och Peter, jag o Robban och barna åkte ut vid 13.00 tiden och gick runt och bara njöt av solen och fågelkvitter..
Här är några bilder därifrån=0)
 Maria & Peter      Rebecka & Maria       Utsikt över sjön

  Skogsvägen       Lite blommor              Maria vilar

           Grillpaus

  Nu går vi vidare           

Här var vi i ca 3 timmar..
Ha det gott så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina bilder gumman!
Guud va' Maria e' lik dig!!

Rebecka ramlade aldrig i vattent eller?
Såg att hon gick på det repet över sjön*L*

Det måste du & jag göra i sommar=D

Kram

2008-04-26 @ 21:26:28
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Helena

Hej! Tror du på det själv? du får aldrig mig ut på det repet *fniss* Men du får gärna gå över där så ska jag stå på torra land och fota dig när du ramlar i *asg* Rebecka klarade sig idag...
Men du och johan får f-n följa med nästa gång!!!Och bilderna blev väl så där,Ja! dom säger att vi är lika, tom när vi svarar i telefon så hör dom ingen skillnad..*fniss*
Ps! vi kommer över en sväng imorgon om det går bra??
Kramiz

2008-04-26 @ 21:44:12
URL: http://Titti40.blogg.se
Postat av: Linda

Haha, du ska allt med ut, om jag så ska draaa dig dit;)

Mmm nästa gång ska vi med!!

Japp ni är SÅ välkommna imorgon!
Slå en signal innan bara, för vi ska iväg en sväng på fm.

Tack för fikat idag!

2008-04-26 @ 22:09:20
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0