Villket väder vi fått!! =0)

Hej!

Ville bara skriva lite =0)
Vad fint väder det tycks bli idag!! Föresten resten av veckan skulle väl bli fin iallafall..
Jag hade tänk gå till jobbet idag! Gubben tog min bil imorse =0(
Men igentligen så behöver jag röra på mig! har ju inte blivit så mycket sen jag fick bilen =0)
Får sååååå dåligt samvete, att jag inte har haft lust att ta mina promenader som jag gjort varje dag annars...Man blir ju bekväm när man har bil, man tänker om jag tar bilen nu så kan jag ta en promenad senare..Men det blir aldrig av=0(

image23

Ska nog gå hem efter jobbet...
Ha nu en skön dag så hörs vi!!
kramiz

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm va' smarrig den e' den där juvelen;)
Å' att den bara ger 4 points gör det ju Ännu bättre=D

2008-04-17 @ 08:01:04
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Helena

japp! tänkte du och jag skulle smaska i oss en sådan en dag!!
Hoppas du mår bättre!!
puss & kram

2008-04-17 @ 08:36:43
URL: http://Titti40.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0